Тріумфальний успіх університетських хіміків
Маємо приємну нагоду повідомити про світовий науковий успіх нашого факультету.
8 березня 2017 року в сьомому виданні Предметного рейтингу QS (QS World University Rankings by Subject) Київський національний університет імені Тараса Шевченка представлено у двох з 46 предметних рейтингів серед найкращих університетів світу.
В освітній галузі «Хімія» університет посів 451-500 місце.
Для складання предметних рейтингів спеціалістами QS було розглянуто 4438 ВНЗ з усього світу, з яких до рейтингів увійшло лише 1117 університетів.
Ректор університету Леонід Губерський, колеги з усіх інститутів та факультетів КНУ, вся наукова університетська спільнота пишаються видатними здобутками своїх колег, висловлюють свої щирі поздоровлення, зичать усім подальших досягнень на науковій ниві і щиро переконані, що, натхнений вашим успіхом, наш Університет впевнено здобуватиме нові, все вищі позиції у світових освітянських та наукових рейтингах.
Рейтинг найкращих університетів світу QS World University Rankings - це щорічне дослідження найкращих вищих навчальних закладів, та один з найвідоміших і найбільш шанованих глобальних рейтингів університетів. Рейтинг складається Експертною радою QS в тісній співпраці з міжнародною консультативною радою провідних вчених. На рейтинг QS World University Rankings ® широко посилаються теперішні та майбутні студенти, фахівці вищих навчальних закладів та урядів у всьому світі. Метою рейтингу є визнання університетів, як різнобічних організацій, та забезпечення глобального порівняння рівня їх розвитку.
Рейтинги найкращих університетів світу QS World University Rankings базуються на чотирьох основних принципах таких, як наукові дослідження, викладання, кар'єрний потенціал та міжнародні перспективи. А методика оцінювання складається з шести показників: академічна репутація (40%), репутація серед роботодавців (10%), співвідношення кількості викладачів до кількості студентів (20%), індекс цитування наукових публікацій (20%), кількість іноземних студентів (5%), а також співвідношення між кількістю іноземних викладачів на факультеті та загальною кількістю викладачів (5%).